Kerho: Natura

Natura marraskuussa: Arno Rautavaara / Vuoden luonto- ja ympäristökuvaajakilpailu

Arno Rautavaara: Huippuvuorilta Etelämantereelle / Vuoden luonto- ja ympäristökuvaajakilpailu

Vieraaksemme tulee Arno Rautavaara, joka on eläkkeellä oleva tietokirjatoimittaja, luontokuvaaja ja Suomen luonnonvalokuvaajat ry:n perustaja- ja kunniajäsen. Arnon esityksen nimenä on ”Huippuvuorilta Etelämantereelle”. Hän esittelee meille kuviaan maapallon pohjoisimmista ja eteläisimmistä osista.

Vuoden luonto- ja ympäristökuvaajakilpailu kuvatiedostoille

Naturan arvokkain kilpailu. Kilpailuun osallistutaan viiden kuvan kokoelmalla, joka ei ole kuvasarja (vain kuvatiedostot). Kokoelman tulee osoittaa kuvaajan monipuolista luonto– ja ympäristökuvauksen osaamista.

Säännöt kilpailuun:
Naturan kuvakilpailuiden säännöt

Kilpailukuvien lataus tapahtuu seuraavan linkin kautta:
Kilpailukuvien lataus

Linkkiin mentyäsi paina vasemman yläkulman ”Natura” sanaa ja pääset lataamaan kuviasi. Lataa kaikki 5 kuvaa samalla kertaa. Kun olet painanut vasemmalta ylhäältä ”Lataa” painiketta, odota niin kauan, että kuvasi tulevat sivulle jälleen näkyviin ja niiden alla lukee ”Ladattu”.
Kilpailukuvat tulee ladata lauantaihin 24.11.2018 kello 12 mennessä!

Alkaa: 27.11.2018 - 18:00
Loppuu: 27.11.2018 - 21:00