Maaliskuun Kuukausikokous

Kuva: Timo Ripatti

Maaliskuun Kuukausikokouksen vieras on valokuvaaja-toimittaja Timo Ripatti. Timo on pitkän linjan valokuvaaja ja kuuluu Kamera-lehden vakinaiseen avustajatiimiin. Timo on toiminut myös valokuvauksen kouluttajana mm. Kameraseuran kursseilla ja Hyvinkään taidekoulussa. Vuosikymmenten aikana Timon kuvat ovat tulleet tutuiksi aikakauslehtien, yrityskuvausten kuin myös perhe- ja erityisen lämpimien lapsikuvien kautta. Kuukausikokouksessa Timo esittelee omaa tuotantoaan ja kertoo työstään valokuvaajana. Illan esitelmän päätteeksi hän tuomaroi lähetetyt kuvat.

Kokoonnumme Kameraseuran toimitiloissa, Eerikinkatu 46 mutta kokous myös striimataan verkkoon.

Linkki Teams-kokoukseen tulee tähän.

Maaliskuun kilpailu on vapaa-aiheinen peruskilpailu kuvatiedostoille. Teosten maksimimäärä on kaksi (2), joista toinen voi olla kuvasarja tai kuvapari. Kuvatiedostojen on oltava jpeg-muotoisia. Voit hyvin lähettää pienempiäkin tiedostoja, ne käyvät hyvin seuran AV-laitteiden kautta kuvien katseluun.

Kilpailukuvat tulee ladata osoitteeseen: https://portaali.kameraseura.fi/upload.php  viimeistään perjantaina 4.3.2022 klo 18.00.

Seuraavat kuukausikokoukset:
ti 12.4.2022, vedoskilpailu kuvasarjoille + vuosikokous