Lokakuun Teema

Lokakuun vieraana oli Raimo Ketolainen, joka kertoi kuvaajataustoistaan näin: ”Kuvaajana olen toiminut 1970 luvulla kuvaten dioja, mutta lopetin sen aika pian.
Vuonna 2002 ensimmäisen lapsenlapseni syntymä aiheutti siirtymisen digikuvaamiseen, ja siitä harrastus on lisääntynyt koskemaan kaikkea sellaista, jossa on jotain esteettistä. Kuvausaiheita ovat olleet ovet, lapsen lapset, arkkitehtuuri, luonto jne.
Kameraseuran jäsenenä olen ollut nyt pari vuotta.
Oulunkylän työväenopistossa olen ollut mukana Hannu-Pekka Wettenhovin vetämillä valokuvasommittelun kursseilla.
Näyttelyistä olen saanut myytyä kymmenkunta työtä ja kansainvälisen kuvasivuston Fotocommunityn kansilehdelle olen onnistunut viime ja tämän vuoden aikana pääsemään kymmenisen kertaa.”

Kuvakilpailun teema oli Numero, jonka parhaiksi Raimo Ketolainen valitsi seuraavat kuvat:

Vesa Jakkula: Pesemällä puhdasta (3 p.)
Juhani Visavuori: Kuukkeli (2 p.)
Tapani Vesterinen: Veneheijastus (1 p.)

Artikkelikuva: Raimo Ketolainen ”Haarukka-asetelma 1”

Alkaa: 18.10.2018 - 18:00
Loppuu: 18.10.2018 - 21:00