Lauantaikamerat 18.5/ Muotia menneiltä vuosikymmeniltä

Kevätkauden viimeisellä tapaamiskerralla lähdemme kuvaamaan Hakasalmen huvilalla järjestettävää tapahtumaa joka koostuu muotinäytöksistä 1950-70 lukujen tyyliin. Näytösten lomassa voi tutustua vintage-harrastukseen, seurata Stadin ammattiopiston meikkaus- ja kampausnäytöksiä, askarrella työpajassa taskupeilin ja etsiä näyttelyn kuvista menneen ajan muoti-ilmiöitä. Huvilassa on esillä valokuvaaja Volker von Bonin näyttely. Muoti oli hänen lempiaiheita, ja hän teki 1950–70-luvuilla pitkän uran uutta luovana muotikuvaajana Eeva-lehdessä. Tapahtuma järjestetään hänen muistoksi. Näyttelyyn on maksuton sisäänpääsy tapahtumapäivänä.

Tapaamme Hakasalmen huvilan edustalla olevalla kadulla (Mannerheimintie 13b, Helsinki) klo 13.30, seuraava muotinäytös alkaa klo 14.00 ja loput näytökset ovat klo 15 ja 16. Kuvaamisen jälkeen siirrymme jälkilöylyihin ravintola Bierhaus Münchenin (Töölönlahdenkatu 3B) tai sään salliessa voimme sopia myös ulkoterassin virvokkeille.

Tapaamisen jälkeen osallistujat voivat halutessaan ladata 3-5 kpl kuvaa facebookiin, tapahtumalle erikseen tehtyyn kansioon.

Kaikki innolla mukaan!

P.S. Kannattaa liittyä Lauantaikameroiden Facebook-ryhmään, jossa keskustellaan mm. tulevista kuvaustapahtumistamme: https://www.facebook.com/groups/lauantaikamerat/

Lisätietoja tapahtumasta

Alkaa: 18.05.2024 - 13:30