KURSSI – Näyttelyn avaimet

Ajankohta: Lauantaina 28.10.2023 klo 9.30–16.30

Paikka: Kameraseuran tilat Kaapelitehtaalla, Tallberginkatu 1, B-rappu, 4. krs. Helsinki

Hinta: 65 euroa, Kameraseura ry:n ja SKsL:n jäsenet sekä Kamera-lehden tilaajat 55 euroa, alle 25-vuotiaat nuoret 32 euroa.

Kurssille otetaan korkeintaan 14 osallistujaa.

Ilmoittaudu ja maksa kurssimaksu etukäteen verkkokaupassa, jossa näet tarkemmat tiedot sekä onko kurssilla vielä tilaa:

ILMOITTAUDU KURSSILLE TÄÄLLÄ

Tämä kurssi valottaa valmisteluja ja idean kehittelyä valmiiksi näyttelyksi. Saat tietoa mm. sopivan näyttelypaikan löytämiseksi, näyttelytekstien laatimisesta, ripustamisesta, teosten valmistelusta ja valinnasta sekä hinnoittelusta. Valokuvanäyttelyn järjestäminen vaatii paljon taustatyötä, jotta näyttely olisi katsojille ja myös näyttelyn pitäjälle antoisa kokemus. Kurssipäivä sisältää luento osuuden ja esimerkkien lisäksi myös käytännön harjoituksia.

OPETTAJA

Kurssin vetäjänä toimii Marjut Korhonen, joka on itse pitänyt useita yksityisnäyttelyjä sekä osallistunut moniin ryhmä- ja yhteisnäyttelyihin. Marjutin omat työt ovat taidekuvia, digigrafiikkaa ja rakennettuja fantasiakuvia. Hän toimii Helsingin Kameraseuran näyttelykuvaajien vetäjänä, kirjoittaa Kamera-lehden blogia ja on saavuttanut Suomen Kameraseurojen Liiton eminenssikuvaajan arvon, kansainvälisen EFIAP-arvon ja pohjoismaisen NFFF:n platinatason arvomerkit.

Alkaa: 28.10.2023 - 09:30
Loppuu: 28.10.2023 - 16:30