Heinäkuun kesäkokous

Varsinaisen kerhotoiminnan ollessa osin tauolla, järjestämme kaikille jäsenille avoimet kesäkokoukset heinä- ja elokuun Kuukausikokous-iltana. Heinäkuussa tapaaminen pidettiin tiistaina 9.7. klo 18.00 Kameraseuran kerhotilassa. Ohjelmassa oli vapaamuotoista keskustelua ja yhdessäoloa mansikoiden, virvokkeiden, kahvin ja pullan äärellä.

Katselimme kokoukseen osallistuneiden mukanaan tuomia valokuvia, kaikki digimuotoisina tällä kertaa. Katsottuja kuvia ei laitettu paremmuusjärjestykseen eli kysesssä ei ollut kilpailu. Valittiin kokouksessa läsnäolijoiden keskustelun pohjalta jokaisen kuvista yksi, jotka valitut kuvat ovat nyt esillä kuvagalleriassamme.
Voit myös katsoa kuvat alla olevassa ruudussa. Voit siirtyä nuolillla eteenpäin → ja taaksepäin ←. Voit myös katsoa kuvat kokoruudun -näyttötilassa alla oikean yläkulman nuolikuviosta (ei välttämättä toimi kaikilla selaimilla).

Lisäksi Hannu Lehto esitteli alustavasti lokakuussa järjestettävää Maisemakuvaajien tilaisuutta, jonka teemana ovat ”pilvet”. Seuraa tiedotusta aiheesta mm. seuran nettisivuilla – ja kuvaa pilviä!

Meitä osallistujia kesäkokouksessa oli yhteensä kahdeksan (ja Leena pistäytyi hetkeksi aikaa). Illan vastuuhenkilönä eli kahvin keittäjänä oli hallituksesta Jari Mankinen.

Alkaa: 09.07.2024 - 18:00
Loppuu: 09.07.2024 - 20:00