Suomalaisen luonnon ääni

Iisalmen Kameraseura järjestää valtakunnallisen kilpailun teemana ”Suomalaisen luonnon ääni”. Kilpailu on tarkoitettu kaikille valokuvauksen harrastajille. Tarkoituksena on tuoda esiin kotimaisen valokuvauksen tuoreita näkemyksiä ja valokuvan merkitystä ilmaisukeinona.

Kilpailua sponsoroi iisalmelainen kaiutinvalmistaja Genelec. Pääpalkintona on Genelecin 1200 euron arvoinen kaiutinsarja. Lisäksi on 2-20 kunniakirja.

Kilpailuun osallistuneista 20 parhaimmasta kuvasta järjestetään diginäyttely netissä. Näyttelyyn valitut palkitaan kunniakirjalla.

Kuvat lähetetään 31.8.2017 mennessä sähköpostilla: suomalaisenluonnonaani@iisalmenkamera.fi – sähköpostiviestissä tulee olla: kuvaajan nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero, kuvan/kuvien nimet, kuitti osallistumismaksusta joko pdf- tai jpg-tiedostona. Kuitittomat kuvalähetykset eivät osallistu kilpailuun.

Kilpailun tuomarit: Harri Koskinen (muotoilija), Liisa Söderlund (MA, Aalto yliopisto), Katja Ronkainen (Iisalmen Kameraseuran edustaja)

Lue lisää: http://www.iisalmenkamera.fi/2017/03/suomalaisen-luonnon-aani/