SKSL:n vuosinäyttely 2014

Suomen Kameraseurojen liiton vuosinäyttelyn järjestää tänä vuonna Kuopion Kameraseura 26.4.-10.5.2014. Näyttelypaikkana toimiva VB-valokuvakeskus on yksi Suomen tunnetuimmista valokuvakeskuksista, ja sitä hoitaa Victor Barsokevitsch -seura. Näyttelyn avajaisia vietetään valokuvauskeskuksessa liiton kevätkokousviikonloppuna la 26.4. alkaen klo 14, katuosoite on Kuninkaankatu 14, Kuopio.

Kuviaan voivat lähettää näyttelyyn kaikki liiton jäsenseurojen henkilöjäsenet. Kuvia on mahdollisuus lähettää kolmeen sarjaan: A: vedokset, B: tiedostot sekä C: teokset, joissa valokuvan osuus on oleellinen, mutta jotka eivät sovellu sarjoihin A tai B. Näyttelyä varten lähetettyjen kuvien pitää olla perillä viimeistään pe 31.1. Vedoksia postitettaessa riittää kun postileimassa on ko. päivämäärä.

Kameraseura ry lähettää kuvia yhteislähetyksenä, jolloin kuvien viimeinen jättöpäivä on maanantai 27.1.2014 klo 18.00 (Näyttelykuvaajien kokous) Kamera-galleriaan, Lastenkodinkuja 1. Kameraseura kustantaa jäsenilleen neljän kuvan lähetyksen. Jos kuvia on enemmän tulee niistä maksaa 4 euron näyttelykuvamaksu nettikaupassamme. Laita kuvien mukaan osallistumislomake, jonka löydät tästä linkistä.

Näyttelyyn hyväksytyistä teoksista julkaistaan näyttelyluettelo. Sen saa jokainen kuvaaja, joka on tarjonnut kuviaan näyttelyyn. Kuvateosten hyväksyminen näyttelyyn ja niiden saamat kunniamaininnat kartuttavat liiton omia arvonimiä varten kerättäviä hyväksyntäpisteitä.

Tarkempaa tietoa vuosinäyttelyyn osallistumisesta, avajaisviikonlopun ohjelmasta ja käytännön asioihin liittyen löytyy osoitteesta http://www.kuopionkameraseura.org/sksl2014 ja   sksl2014@kuopionkameraseura.org. Vuosinäyttelyn säännöt löytyvät tältä kotisivulta osoitteesta: Näyttelyt / Vuosi- ja teemanäyttelyt / Vuosi- ja teemanäyttelyiden säännöt.