SKsL:n teemanäyttely 2017

Suomen Kameraseurojen Liiton perinteinen syksyinen teemanäyttely vuonna 2017 on poikkeuksellisen juhlava, koska aiheena on satavuotias itsenäinen Suomi. Näyttely toteutetaan joulukuussa Helsingissä, isäntänä Kameraseura ry. Näyttelyn teema on ”Elämää 2000-luvun Suomessa”.

Nyt innolla ilmentämään nykysuomalaisuutta! Avaralla teemalla pyritään näyttelyyn, joka laajasti ja monipuolisesti kuvaa kypsän, kehittyneen ja kehittyvän valtion ja sen kansalaisten nykyistä elämää, arkea ja juhlaa, työtä ja vapaa-aikaa, iloja mutta miksipäs ei surujakin.

Kuvien ei tarvitse olla pelkästään tiukan dokumentaarisia. Voit ilmentää suomalaisuutta vertauskuvinkin. Roland Barthesin sanoin: ”Vain metafora on eksakti”.

Kuvien jättö 1.8. – 15.9.2017
Avajaiset lauantaina 9.12. Merkitse jo kalenteriin!

Kameraseura ry tekee yhdessä Kamera-lehden kanssa näyttelyluettelosta juhlajulkaisun. Jos sinulla ei ole vielä siihen sopivia suomalaisen talvisen elämän kuvia, kohta sinulla on kiire! Muita vuodenaikoja ehdit vielä tutkailla muutaman kuukauden.

Lue tarkempi ohjeistus ja ohjelma täältä.
Suomi100