Seuracup ja World Cup

Osallistu  SKsL:n Seuracup- ja  FIAPin World cup -kilpailuihin!

Kaikkien Helsingin Kameraseuran kerhojen jäsenet voivat osallistua kilpailuun lähettämällä enintään kaksi kuvaa ehdolle. Kuvat voivat olla väri- ja/tai mustavalkoisia digitiedostoja ja niiden tulee olla RGB-formaatissa, 300 dpi, jpg-muodossa 10/12 tai 85/100 -pakattuna, pitkä sivu vähintään 2400 pikseliä. Kuvia ei tarkastella kokonaisuutena, joten jokaisen kuvan aihe on vapaa ja riippumaton kokonaisuudesta.

Kuvien tulee olla ladattuina suojattuun kuvat. fi -kansioon 15.9 mennessä. Kuvatiedoston nimessä tulee olla kuvaajan nimi ja kuvan englanninkielinen nimi. Kaksi ansioitunutta konkaria – Jouko Taukojärvi ja Erik Lauraeus – ovat lupautuneet valitsemaan 20 heidän mielestään tähän kilpailuun parhaiten sopivat kuvaa. Kun kuvat on valittu, valitut kuvat jäävät kuvat.fi -kansioon, josta jokainen voi tarkistaa mitkä kuvat tulivat valituiksi.

Kuvien latauslinkki: https://am2609.kuvat.fi/i/df356b64dc6237cd24aeaf4d2c67d03b

Jos tulee kysymyksiä, laittakaa viesti Marjut Korhoselle (marjuthannele@outlook.com).

Huom: Kilpailuun voivat osallistua vain Kameraseuran jäsenet.