Personan menneet tapahtumat

Tammikuu 2014
Persona aloittaa kerhoillat kuvakeskustelulla. Jokainen voi tuoda iltaan 4-8 kuvaa jpg formaatissa.
Jos kuvia ei saa julkaista Kameraseuran Nettigalleriassa, kuvaajan tulee ilmoittaa tästä kuvien esittämisen yhteydessä jolloin kuvat poistetaan illan jälkeen.

Helmikuu 2014
Minityöpaja 10.2 Henkilökuvaus, 1-3 työpistettä Galleriatilassa. Tutkimme valaisun merkitystä henkilö- ja perhekuvassa. Oma kamera ja halutessa oma pikkusalama.

Maaliskuu 10.3.2014
Keskustelemme kuvista! Ota mukaasi henkilökuvia muistitikulla, käymme läpi niin paljon kuvia kuin aika antaa myöden, kuvat voivat olla aikaisemmin otettuja tai liittyä kuvaustehtävään (alla). Toivottavasti mukaan tulee myös työpajassa 10.2. otettuja kuvia!

Kuvaustehtävä: Lähellä minua … Mieti hetki ja kuvaa, käsittele aihetta omalla tavallasi.

Huhtikuu ma 14.4.2014
Minityöpaja Kameraseura Lastenkodinkuja 1, klo 18.
Teemana huhtikuun Personassa on henkilökuvaan liittyvien ulkoisten valintojen merkitys kuvan sanomaan (valaisu, miljöö, interiöörit, studio). Mukaan oma kamera, pikkusalama (ei pakollinen) ja avointa kokeilevaa mieltä.
Olet tervetullut myös tutustumaan Personan toimintaan.

14.4 Personan minityöpajaan saapui kahdeksan kuvaajaa ja tehtävien valintojen jälkeen jakauduimme sekä sisätiloissa, että hienossa iltavalossamiljöössä toteuttamaan tehtäviä. Teemalliset tehtävä antoivat kullekin ryhmälle ja kuvaajalle alkusysäyksen toteuttaa oma näkökulma.
Mukana oli myös nyt toista kertaa Personaan liittynyt perinteisempään tekniikkaan luottava nuori kuvaaja jonka ruutuja jäämme odottamaan mielenkiinnolla.
Illan kuvia voi käydä katsomassa myöhemmin Kameragallerian Persona albumeista.