Persona henkilökuvausryhmän toiminta painottuu toiminnallisuuteen minityöpajojen muodossa. Kevät ja syyskauden aikana varataan yksi kerhoilta valokuvaajavieraan myötä henkilökuvien katseluun ja keskusteluun valokuvista.  Joka kuukauden toinen maanantai klo 18:00 – 21:00.  Seuraa Kameraseuran web sivulta Toiminta -> Persona mahdolliset muutokset.

Lisätietoja: personat@kameraseura.fi

Persona nettigalleriakuviin liittyvät lisäys- tai poistopyynnöt Personan vetäjille

Kevään 2018 Persona-päivämäärät

Tammikuu ma 8. Persona Goes LUX, ”I … I see the light! I see the light!” … Jaken ja Elwoodin hengessä RayBanit päähän ja LUXiin. Käytetään toisten valoa ja lisätään omaamme. Lämmintä päälle, hyvät ja lämpimät jalkineet jalkaan ja kamera mukaan. Tervetuloa! HUOM! Kokoonnumme klo 18 Svenska Teaternin edessä, Pohjoisesplanadi 2.

Helmikuu ma 12.
Maaliskuu ma 12.