Osallistu Seuracupiin 2016

SEURACUP 2016
Koska vuoden 2016 Seuracupiin osallistumisen dead-line (17.10) lähestyy huimaa vauhtia,
Näyttelykuvaajien kokouksessa 26.9. päätettiin toimia kaikkien kerhojen osalta seuraavasti:
Kaikki ne Helsingin Kameraseuran kerhojen jäsenet, jotka haluavat osallistua vuoden 2016 Seuracupiin,
pyydetään ensin liittymään Facebook-sivuilla ”Kameraseura Näyttelykuvaajat”- ryhmään.
(ei sitoutumista toimintaan, mutta toivottavaa!).
Ne henkilöt, jotka eivät halua käyttää Facebookia, voivat toimittaa kuvansa (max 2 kpl) sähköpostitse osoitteeseen vesa.papunen@welho.com , josta ne siirtyvät Näyttelykuvaajien sivulle arvioitavaksi.
Jokainen osallistuja, joka on Helsingin Kameraseuran jäsen, voi ladata sivulle tai em. sähköpostiin max. 2 kuvaa 8.10. klo 24 mennessä
Jokaisen kuvan pidemmän sivun on oltava vähintään 2400 pikseliä, tarkkuudella 300 dpi ja formaattina jpg.
Kuvat tulee nimetä niin, että nimetään kuvat omalla nimellä ja juoksevalla numerolle eli esim:
Matti Meikäläinen 1
Matti Meikäläinen 2