Mediakortti

Kameraseuran toimintaa on mahdollista tukea ostamalla ilmoitustilaa kameraseura.fi-kotisivulta ja noin kerran kuussa ilmestyvästä uutiskirjeestä.

Bannereiden tulee erottua Kameraseuran sivujen ilmeestä esim. ilmoittajan nimellä tai logolla. Aineisto tulee toimittaa jpeg-muodossa.

Lisätiedot ja aineistot: jasenpalvelut@kameraseura.fi

Uutiskirje

Uutiskirjeellä on noin 1800 tilaajaa, ja se postitetaan heille yleensä kuun viimeisenä arkipäivänä (+/- 3 päivää). Ilmestyy keskimäärin 10 krt vuodessa, tauko kesä-/heinäkuussa.

(leveys x korkeus):
600 x 200 px = 480 €
600 px x 400 px = 690 €

Kuvaleveydeksi suositellaan 800 – 1200 px, jos haluaa käyttää Uutiskirjeen koko 600 px leveyden, mutta toki pienempikin koko käy, jolloin kuvan ympärille jää tilaa. Suositusta suurempaa leveyttä ei voi käyttää, jotta uutiskirje latautuu tilaajille ongelmitta.

Kameraseura.fi-etusivu

Sivusto on Kameraseuran noin 800 jäsenen sekä seuran tarjoamasta toiminnasta kiinnostuneiden aktiivisessa käytössä. Ilmoitukset näkyvät etusivun alaosassa alla olevan mallin mukaisesti.

(leveys x korkeus)
820 x 234 px = 400 €/vko tai 1.200 €/kk
540 x 234 px = 250 €/vko tai 750 €/kk
260 x 234 px = 150 €/vko tai 450 €/kk

Peruutukset: Kirjallisesti viimeistään 14 vuorokautta ennen sovittua julkaisuajankohtaa.

Reklamaatiot: Kirjallisesti 14 vrk:n kuluessa julkaisun ilmestymisestä. Seuran vastuu virheistä tai ilmoituksen poisjäämisestä rajoittuu enintään ilmoitushintaan.

Maksuehdot: Laeista, asetuksista tai viranomaisten toimenpiteistä johtuvat kustannuslisäykset korottavat hintoja vastaavasti määräysten voimaantulohetkestä lukien.

Oikeus mediakorttiin ja siinä esitettyjen tietojen muutoksiin pidätetään.