Seura/World Cup 2022

Tarjoa kuviasi perinteiseen Seura/World Cuppiin. Kameraseura ry osallistuu yhteensä 20 kuvalla, joista korkeintaan kaksi saa olla samalta kuvaajalta. Seura maksaa osallistumismaksun. Aikaisemmin Seura/World Cupissa hyväksynnän saaneita kuvia ei saa käyttää.
Lataa kuvasi (max 2 kpl) alla olevalla linkillä 15.11.21 mennessä.
TÄRKEÄÄ: Kuvien on oltava seuraavan mukaisia. Kuvia, jotka eivät noudata näitä ohjeita, ei huomioida valinnassa.
– Kuvat jpg muodossa
– Kuvan pitkä sivu vähintään 2400 ja enintään 3500 pikseliä. Kuvan maksimi tiedostokoko on 6 MB
– Kuvatiedostot tulee nimetä seuraavasti: Kuvaajan nimi_ Kuvan nimi.jpg eli esim. Kalle Kuvaaja_Big Ben.jpg. Anna kuvalle englanninkielinen nimi. Ääkkösiä ei saa käyttää.
Lataa kuvasi 15.11.2022 mennessä oheisella linkillä www.kuvat.fi/YA967JNRXV Raahaa hiirellä valitut kuvat avautuvaan kansioon
Joukolla mukaan varmistamaan Kameraseuran menestys! Jakakaa tätä kerhojenne jäsenille.