Kevätnäyttely MAA

Kameraseuran kevätnäyttelyitten ”Antiikin Kreikan alkuaineet”-sarja täydentyy Maa-aiheisella näyttelyllä. Kameraseura ry:n jäsenten kuvista näyttelykokonaisuuden kuvat on valinnut Juha-Pekka Laitinen Helsingin Sanomien kuvatoimituksesta.

Tervetuloa avajaistilaisuuteen 4.4. klo 17-19.

Kameraseuran perinteinen kevätnäyttely on tänä vuonna teemalla MAA.

Vedosten toimitus helmikuun aikana.

Koska avaran aiheen näyttelyyn on hyvä saada runsaasti monipuolista materiaalia, voit halutessasi lähettää jopa kuusi teosta. Kaikkien vedosten on oltava kehystysvalmiita joko kokoon 30×40 cm tai 40×50 cm, ilman tarvetta lisäpohjustukseen tai leikkaamiseen. Katso huolella myös seuran kilpailuja ja näyttelyitä koskevat ohjeet ja lisäohjeet, myös ohjeet teosten nimeämiseksi: https://kameraseura.fi/kilpailusaannot-alkaen-1-1-2018/

Toimita kuvapakettisi Eerikinkadun postiluukkuun (mitat max. 50 x 450 mm) 1.3.19 klo 18 mennessä. Sen jälkeen toimitettuja vedoksia ei enää oteta huomioon. Voit toimittaa kuvasi myös seuran toimistoon Pasilaan, ti-to klo 12-15.

Vastaat itse nimikoidusta niin hyvästä pakkausmateriaalista, että vedoksesi säilyvät siinä tuomaroinnin jälkeenkin. Sinun pitää itse järjestää kuviesi myöhempi pois noutaminen. Seura sitoutuu säilyttämään niitä vain puoli vuotta.