Kameraseuran nuoret ja NVK Local Helsinki!

Kameraseuran nuoret ja NVK Local Helsinki on kaikille 16-30 vuotiaille suunnattu ryhmä, jonka tarkoituksena on yhdistää pääkaupunkiseudun nuoria valokuvaajia valokuvaamisen, oppimisen ja yhdessä tekemisen myötä. Pysyäksesi perillä tulevista tapahtumista ja tutustuaksesi muihin Helsingin nuoriin valokuvaajiin liity facebookissa NVK Local Helsinki ryhmään ja Kameraseuran nuoret ryhmään!

TÄSSÄ VIELÄ Nuortenvalokuvaajien Instagram. Käykää seuraamassa ja osallistumassa viikonkuva-kilpailuun!

Kameraseuran Nuoret ja Nuoret Valokuvaajat yhdistävät siis voimansa NVK Local Helsinki! ryhmässä. Tiedossa photowalkkeja, studiossa ja miljöössä kuvaamista, hangout iltoja ja muuta. Tule mukaan kuvaamaan ja tutustumaan samanhenkisiin nuoriin valokuvaajiin tapahtumissamme!

Kameraseura toimii osoitteessa Eerikinkatu 46 Helsinki

Jos sinulla on mitään kysyttävää Kameraseurasta, kerhotoiminnasta tai muusta asiaan kuuluvasta, laita ihmeessä viestiä vetäjien sähköpostiin nuoret (at) kameraseura.fi.

Tulevat tapahtumat:

Suunnittelemme parhaillaan tulevaisuuden kerhoiltoja. Tapahtumat löydät parhaiten liittymällä NVK Local Helsinki ryhmään Facebookissa.

Menneet tapahtumat 2017:

NVK Photowalk 16.9.2017
Tule viettämään hauska päivä yhdessä kuvaten ja lähiympäristöä ihmetellen! NVK Photowalkeja järjestetään tänä päivänä samaan kellonaikaan ympäri Suomen. Osallistuminen ja maksutonta ja mukaan on helppo tulla.

Elokuu: NVK Local Helsinki Portrait Workshop 12.8.2017
NVK Local Helsinki palaa kesätauolta sulkimet laulaen potrettikuvaamisen merkeissä ulkosalla!
Tutustumme potrettikuvaamiseen kesäisissä tunnelmissa mallien ja reflojen parissa, Kaivopuistossa klo 15!
Ota mukaan kamerasi, inspiroitunut mielesi, sekä vaikka kaveri malliksi!
Suositeltavaa on myös ottaa mukaan, vettä, evästä ja refla tai diffuuseri jos löytyy!
Tervetuloa mukaan!

Heinäkuu: NVK Local Helsinki Nightphotowalk 15.7
Kesäkuu: NVK Local Helsinki Picnic 17.6 Suomenlinna. Kokoonnumme yhdessä syömään eväitä ja nauttimaan kesäauringosta! Kamerat on tottakai hyvä olla mukana.
Toukokuu:  NVK Local Helsinki Photowalk Day :kävelyretki 13.5. Punavuori-Kaivari

Maaliskuu: NVK Local Helsinki Hangout

Kevättä odotellessa kokoonnutaan porukalla Kameraseuran tiloihin viettämään iltaa nyyttäri hengellä tutustuen toisiimme paremmin hengaillessa, potretteja kuvatessa ja tulevaa vuotta pohtiessa!
Eli kaikki mukaan rennosti chillailemaan ja tutustumaan 10.3.2017 Kameraseura RY:n uusiin tiloihin!
Nyyttäri hengellä tarkoitamme, että kaikki voivat tuoda mukanaan eväitä tai herkkuja kaikkien nautittavaksi illan myötä!
Ottakaa myös kameroita mukaan, koska ohjelmassa on mm. myös salamoilla potrettejen kuvaamista hengailun ohella!

****

Nuoret valokuvaajat on Suomen Kameraseurojen Liitto ry:n organisoima, nuorten valokuvausharrastusta ja yhteisöllisyyttä kehittämään perustettu yhteisö. Jos sinulla on kysyttävää Kameraseurasta, Nuoret Valokuvaajat yhteisöstä tai tästä ryhmästä niin voit ottaa yhteyttä sähköpostilla: Nuoret (at) kameraseura.fi

Lisätietoa NVK:sta:

nuoretvalokuvaajat.fi