Tammikuun tapaaminen 19.1. lauantaina HAM

Galleria-ryhmän seuraava tapaaminen 19.1 lauantaina 2019. Seuraava kohteemme on HAM ja sielä Gilbert & George: THE MAJOR EXHIBITION. Tapaaminen Hamin lipunmyynniin tutumassa klo: 15.00.

Brittiläisen taiteilijaparin Gilbert & Georgen näyttely THE MAJOR EXHIBITION on heidän ensimmäinen merkittävä näyttelynsä Pohjoismaissa kahteenkymmeneen vuoteen. Suurin osa näyttelyn teoksista nähdään Suomessa nyt ensimmäistä kertaa.

Näyttelyn jälkeen menemme kerhohuoneelle jutustelemaan ja syömään pientä purtavaa. (Eerikinkatu 46; Helsinki)

Kuvia voitaisiin ottaa jollainlailla näyttelyn henkeen. Esim. jotain mikä toistuu tai kertautuu kuvassa. Kuvia voidaan taas ladata FB kansioon, joka tehdään tapaamisen jälkeen. Voisimme myös katsella kuvia helmikuussa kerhohuoneella galleria kierroksen jälkeen.

Alkaa: 19.01.2019 - 15:00
Loppuu: 19.01.2019 - 19:00