Kameraseuran uusi galleria

Kameraseura ry:n hallinnoima Kameraseura Galleria West aukaisi torstaina 11.10.2018 Kaapelitehtaalla uuden näyttelytilansa oman seuran valokuvin. Valokuvataiteilija FT Leena Saraste on valinnut näyttelyyn Kameraseuran kerhojen vapaa-aiheisia kuvia ja hän myös avaa näyttelyn.

Galleria West sijaitsee Jukka Male Museolta vapautuneessa käytävätilassa Kaapelitehtaalla B-portaan 2. kerroksessa, jonne kulku onnistuu myös hissillä. Kaapelitehdas on lukuisten kulttuurialan toimijoiden vilkas yhteisö.

Galleria West tarjoaa tilaa valokuvauksen parissa syntyneille ryhmille, jotka hoitavat itsenäisesti kaiken näyttelyyn liittyvän niin ripustuksen, tiedotuksen, avajaiset kuin valvonnan jne. Ovet ovat avoinna joka päivä klo 8 – 21. Tila on maksuton eikä vaadi näytteilleasettajilta seuran jäsenyyttä. Lisätietoa tiloista saat täältä sekä sähköpostitse osoitteella galleria@kameraseura.fi.