Kameraseuran parhaita 2016

ks-parhaita-2016

Kameraseura ry:n suurpalkintokilpailun 2016 satoa
Avajaiset 11.1. klo 18. Tervetuloa!

Kuvaajat: Niilo Anttonen, Vesa Jakkula, Paula Lehtimäki, Hannu Lehto, Jari Mankinen, Tiina Pohjanpelto (suurpalkintokilpailun voittaja), Hemmo Ristimäki, Antti Sorva, Juhani Visavuori

Kameraseura ry järjestää jäsenilleen keskustelutilaisuuksia kuvista ja monenlaisia sisäisiä kuvakilpailuja. Vuosittaiseen ns. suurpalkintokilpailuun kukin kilpailija osallistuu viiden vedoksen kokoelmalla,  joka ei ole kuvasarja. Kokoelman kuvien, joilla ei siis tarvitse siis olla mitään yhteistä keskenään, on tarkoitus ilmentää kuvaajan monipuolista valokuvauksen osaamista. Arvioinnin suorittaa yksi arvostettu valokuvauksen piirissä toimiva henkilö. Tällä kertaa se oli varsinkin Helsingin Sanomista tuttu taidejournalisti Anu Uimonen, itsekin entinen Kameraseura ry:n jäsen.  Hän valitsi voittajakokoelman ja lisäksi sen ulkopuolelta kaksi palkittavaa yksittäiskuvaa.