10.5. klo 17.30 Katukuvausta

Oletko haaveillut tai oletko jo mestari toteuttamaan katukuvausta? Mainiota! Nyt olisi mahdollisuus haastaa itsensä toteuttamaan yhteisen matkan katukuvauksen saloihin yhteisen projektin muodossa.

Sinä katukuvauksesta kiinnostunut, tule yhteisen projektin ideointitilaisuuteen keskiviikkona 10. toukokuuta! Projektin kestona olisi kesäkausi ja se käsittäisi yhteistapaamisia noin joka toinen viikko, joissa sekä inspiroidutaan sekä kuvataan kadulla yhdessä.

“Rakasta elämää ja etsi kauneutta” ohjeisti aikoinaan tunnettu katukuvaaja Gary Winogrand. Muita inspiraaton lähteitä ovat mm. Saul Leiter, Robert Doisneau ja William Klein, jotka kaikki toteuttavat katukauvausta hyvin erilailla. Etsi oma tyylisi ja liity joukkoon!

Jos kiinnostuit, tule keskiviikkona 10.5 klo 17.30 Kameraseuran Tiili-galleriaan, os. Eerikinkatu 46, 01280 Helsinki. Koordinaattorina Petri Allekotte.  Jos olet kiinnostunut mutta estynyt tuolloin tulemaan paikalle, voit ottaa yhteyttä Petriin spostitse petri.allekotte@gmail.com tai puhelimitse 050 307 5693.

Kuva: Petri Allekotte